Téma: Kreativní ekonomika – nový fenomén v byznysu

Hlavním tématem únorového vydání časopisu Moderní řízení jsou Kreativní odvětví. Kreativní ekonomika a její potenciál pro investory a zaměstnanost, kreativní obory jako tvůrci nového globální byznysu, kreativní třída jako hybatel moderní společnosti – všechny články k tématu si můžete přečíst zde: Moderní řízení 2-2015

Vybíráme z obsahu:

  • Budoucnost patří kreativním lidem
  • Art&Byznys: Jak spolupracují umělci s firmami
  • Rozhovor s Jiřím Waldem: Nebude-li se společný svět „prosvětlovat“, půjdeme vpřed pomaleji

(Autor: 3x Hana Kejhová, Moderní řízení)

  • Fenomén kulturních a kreativních průmyslů v Česku

(Autor: Tereza Raabová, Institut umění – Divadelní ústav, Projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR)

  • Infografika: Kulturní a kreativní průmysly v ČR

 



 

Naše portály

Informační centrum českého divadla na Internetu

Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru

Norské fondy

Edice Box

Mezikulturní dialog

IDU na Facebooku:

↑ nahoru