Právě vychází publikace Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal vydal český překlad knihy Hillary Collinsové Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví.  Publikace si klade za cíl prohloubit porozumění role výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Kniha je čtvrtým titulem v  edice Kultura & Arts management.

Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí.

Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě.

Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení. 

Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav a Barrister & Principal v roce 2017.

ISBN: 978-80-7008-386-4     

Knihu i další publikace IDU můžete zakoupit prostřednictvím e-shopu PROSPERO.



 

Naše portály

Informační centrum českého divadla na Internetu

Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru

Norské fondy

Edice Box

Mezikulturní dialog

IDU na Facebooku:

↑ nahoru