K dispozici je shrnutí Studie o práci s publikem - jak publikum učinit středem zájmu kulturních organizací

Shrnutí je v angličtině a studie v originále zní Study on audience development – How to place audiences at the centre of cultural organisations. Nabízí inovativní přístupy v oblasti práce s publikem, jež budou základem výběrových kritérií dalších výzev Kreativní Evropy.

Také usiluje o poskytnutí nástrojů kulturním lídrům, které by jim pomohly přesvědčivě vést svou organizaci k tomu, aby se publikum ocitlo v centru její pozornosti i napomáhá prozkoumávání příležitostí vzájemného "peer" vzdělávání. Studii provedlo konsorcium subjektů Fondazione Fitzcarraldo, Culture Action Europe, ECCOM a Intercult.

Shrnutí je k dispozici ZDE



 

Naše portály

Informační centrum českého divadla na Internetu

Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru

Norské fondy

Edice Box

Mezikulturní dialog

IDU na Facebooku:

↑ nahoru